Valreep - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joris Griendt - WaarBenJij.nu Valreep - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joris Griendt - WaarBenJij.nu

Valreep

Door: Weer Joris

Blijf op de hoogte en volg Joris

10 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Op de valreep ben ik vandaag nog even een beetje verbrand, tja, op de boot in de wind merk je dat niet zo...
Aangezien ik een hemdje aan had, zijn mijn armen nu rood en m'n torso gewoon wit als altijd. Alsof ik een hemdje aan heb..
En ik heb straks gebungeejumpt!!!
GVD wat is dat gaaf. Jaren geleden ook ooit gedaan, maar de spanning was er volgens mij niet minder om. 50 meter hoog, met mijn torso (dan maar weer)in het zwembad geland en nog een par keer heenenweer gebungeld, ondertussen luid schreeuwend/juichend. En zoals de 1e keer; het is zo onnatuurlijk om te springen, eigenljk zegt je lichaam gewoon 'nee'. En toch doen he. Ook dat was goedkoop trouwens...
Dat wilde ik nog even delen.
Vrijdag kom ik thuis! Goh Ruben, je reageert!! ;) En Elke ;)
Kus Joris

  • 10 December 2007 - 11:59

    Kos:

    en Kos reageert ook... ik kom graag snel verhalen zien en foto's luisteren

  • 10 December 2007 - 11:59

    MARTIJN:

    met je HOOFD in het water...

  • 10 December 2007 - 12:00

    Martijn:

    shit Kos je bent sneller

  • 10 December 2007 - 12:00

    Martijn:

    mijn lichaam zegt ook wel een NEE

  • 10 December 2007 - 12:04

    Anouk:

    Bikkel!

    Vrijdag alweer!
    Time flies.
    Geniet nog van je laatste dagen!

  • 10 December 2007 - 12:04

    Joris:

    Zo kunnen we bijna chatten

  • 10 December 2007 - 13:15

    Pa En Ma:

    Wij zijn niet zo snel met antwoorden joris maar dat is niks nieuws. Heel fijn als je weer thuis bent. "instructies" ontvangen.
    veel liefs en natuurlijk 'n hele goeie reis maar we (mama dan) zal nog wel 'n smsje sturen.

  • 10 December 2007 - 13:22

    Kevin:

    Kikke man. Ech leuk, daar nog foto's van. Die zonsondergang is echt gaaf, en dat aapje ook.

    Fijn om je te gaan zien dit weekend. Het zal niet Plastic Soul worden. Want dat wilde ik dan alleen met jou.

    liefs

    Kevin

  • 10 December 2007 - 15:36

    Linda A:

    Tja, als het goedkoop is dan SPRING je gewoon he...ook al heb je rete-hoogtevrees, haha.
    Goeie reis terug!!!

  • 10 December 2007 - 15:38

    M3nn0:

    Mooie finale man!

  • 10 December 2007 - 21:59

    Karin:

    Goeie reis!
    Leuk om je reisverhalen te lezen. Als het allemaal zo goedkoop is kan je vast snel nog een keer op reis!

  • 11 December 2007 - 08:09

    Anneloes:


    Dapperrrrrrr

    Goede terugvlucht en geniet nog lekker na...
    De nieuwe vakantiedagen staan weer voor de deur...

  • 11 December 2007 - 12:42

    Willem:

    Fantasties, al die mooie verhalen; je zult later nog wel eea te vertellen hebben. Leuk voor je zo'n reis en dan zoveel beleven.
    Joris alvast een hele goeie terugreis gewenst.
    Willem/Dorothe

  • 11 December 2007 - 20:34

    Aisla:

    vrijdag al?!?!?!?!
    Ben je nu al zo lang weggeweest. Wat zal jij schrikken als je me niet meer tegenkomt op "de zaak". Heei en als je nog effe tijd hebt:
    pak nog effe krabi province mee. Ok kei mooie strandjes.

  • 11 December 2007 - 21:16

    Frank:

    Aan de landen bovenaan je berichtjes te zien ben je de hele wereld over gereisd. Leuk al je avonturen zo te lezen!

    Frank

  • 12 December 2007 - 10:24

    Robbie Relax:

    Op de valreep, was het zwembad niet de tongelreep? Haha! Enjoy je laatste 2 dagen en pas op voor de zon!

    Adios Robbie Relax

  • 12 December 2007 - 20:23

    Lotte:

    Maak er nog een laatste, gezellige, mooie, lachuh dag van! Zie ik je woensdag weer in de blauwe doos! (ben dinsdag vrij!)
    Daaaaaaaaaaaag Joris!
    Schouderklopje voor jezelf!!
    xxLotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Ik ben in Thailand !!!

Recente Reisverslagen:

13 December 2007

Tatoeage

10 December 2007

Valreep

09 December 2007

Koh Tao

04 December 2007

Eiland

29 November 2007

Geen weeshuis
Joris

Ik ben in Thailand !!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 18657

Voorgaande reizen:

12 November 2007 - 14 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: