bericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joris Griendt - WaarBenJij.nu bericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joris Griendt - WaarBenJij.nu

bericht

Door: Joris !

Blijf op de hoogte en volg Joris

22 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal.

Gisteren belde mijn broer om te zeggen dat een broer van mijn vader gisternacht is overleden in zijn slaap. Dat wil ik toch eerst even kwijt. Het was raar om te horen terwijl ik in een busje toeristen zat en het is raar om hier te zijn en weinig van thuis mee te krijgen. Maar in gedachten ben ik er bij, vooral ook als de begrafenis is.

  • 22 November 2007 - 07:47

    Kos:


    wat rot, wens je familie veel sterkte. En jij ook, zo ver weg..

  • 22 November 2007 - 08:06

    M3nn0:

    Vreemd om dat zo te horen lijkt me.

  • 22 November 2007 - 08:34

    Anouk:

    Jeetje.
    Gecondoleerd... Inderdaad vreemd als je aan de andere kant van de wereld bent.

  • 22 November 2007 - 08:35

    Martijn:

    Lieve JOris!

    Ja het leven gaat hier ook (niet) door..
    Sorry dat ik je busreis verknalde..
    nee alle gekheid op een thais stokje..
    sterkte ook daar, blijf genieten, hier is de situatie onder controle.. IK zit vanaf gisteren in jouw huis, een dag eerder dan gepland. Vanavond naar the Chemical Brothers en morgen ook weer naar het STRP-festival. Je huis is al bijna afgebroken.. en koud is je toilet 's morgens (en 's middags en 's avonds).
    Bedankt voor de neperpoten en de keukenschort. Ik zal hem gebruiken..
    Liefs en zet hem op daar ;))

    liefs MArtijn

  • 22 November 2007 - 08:38

    Karin:

    Wat naar. Veel sterkte voor jou en je familie. ook als je verweg bent kan je dichtbij zijn.

  • 22 November 2007 - 08:46

    Anneloes:


    Gecondoleerd Joris, vervelend dat je nu niet bij je familie kan zijn en weinig kunt doen behalve zo'n ballon voor je oom de lucht in laten gaan.
    Mareeya vertelde mij dat die voor de overledenen zijn.
    Het is volgens mij de minst vervelende manier om in je slaap te sterven maar voor degenen die achter blijven wel heel onverwacht en veel te vroeg.
    Sterkte en ik hoop dat je toch van het feest daar kan genieten

  • 22 November 2007 - 10:51

    Aura:

    Jee,Gecondoleerd...en heel veel sterkte!En natuurlijk ook voor je familie.

  • 22 November 2007 - 20:04

    Lotte:

    Wow, wat een vreselijk bericht, Joris!
    Vooral dit zo te moeten horen als je aan de andere kant van de wereld zit!
    heel veel sterkte, ook voor je Familie!
    xLotte

  • 22 November 2007 - 21:27

    Jan En Wendy:

    Niet makkelijk als je zo ver weg zit maar gedachten zijn krachten dus dat zal vast wel overkomen. Een hele dikke knuffel voor jou!!

  • 23 November 2007 - 16:01

    Linda:

    Hee Joris,

    Naar bericht voor je, maar lees met veel aandacht je avonturen. Probeer te genieten maar volgens mij gaat het je goed af...
    Het is hier koud.. en niet alleen zonder jou.

    Zet hem op,

    Kus Linda

  • 23 November 2007 - 17:26

    Robbie Relax:

    Altijd minder zo'n bericht, vooral als je er niet bent en bij kan zijn. In ieder geval sterkte, ook voor de rest van je familie. Maak er iets moois van daaro.


  • 25 November 2007 - 16:07

    Linda A:

    Klopt het dat er een andere Linda EN andere Willem tot jouw vriendengroepje behoren?
    Lastig voor jou, ik zal me daarom weer Linda A(mendt) noemen en ik zal Willem aansporen Willem W te gebruiken...doeiiiiiiii

  • 28 November 2007 - 18:42

    Wybekevin:

    Lieve Joor,
    Shit echt vervelend dat we juisrt dit bericht zo laat lezen.
    We hopen dat t goed met je gaat,we denken aan je....Heel veel sterkte voor jou en je familie.
    In onze gedachte geven we je nu n dikke KNUFFEL
    X ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Ik ben in Thailand !!!

Recente Reisverslagen:

13 December 2007

Tatoeage

10 December 2007

Valreep

09 December 2007

Koh Tao

04 December 2007

Eiland

29 November 2007

Geen weeshuis
Joris

Ik ben in Thailand !!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 18682

Voorgaande reizen:

12 November 2007 - 14 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: