Ik ben er! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joris Griendt - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joris Griendt - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Joris !

Blijf op de hoogte en volg Joris

14 November 2007 | Nederland, Eindhoven

Zoals anderen al vertelden: ja Bangkok is druk, warm en stinkt (een beetje), maar ik hou er wel van. Overal kleine winkeltjes, marktjes, eettentjes en oude gebouwen. Ik heb me gisteren meteen laten rondrijden op een Tjuk-tjuk (een overdekte 3-wielbrommer)naar verschillende bezienswaardigheden. De chauffeur scheurt behendig door het andere verkeer en betalen kon ook de volgende dag. Vanmorgen (nou ja, vanmiddag) begonnen met een duik in het zwembad op de 3e verdieping van het hotel.
Ik heb een trainticket geboekt naar Sukhothai, de oude hoofdstad van Thailand en een archeologische trekpleister, om vandaar verder te gaan naar Chiang Mai in het Noorden. Maar goed, ik zou geen ellenlange reisverhalen gaan schrijven, dus ik ga de hitte weer in. Dikke kus Joris!

• 14 November 2007 - 07:45

Martijn:

Hooooooi JOOR!
    Leuk dat je daar rondrijdt terwijl wij hier in de kou en de regen zitten.
    Veel pleszier daar en genietr ervan,
    kus van je grote broer
    Martijn

• 14 November 2007 - 07:51

Kos:

Lachen om nu direct al mee te beleven waar je uithangt. Geniet ervan!!

• 14 November 2007 - 09:55

Linda A-W:

Dat die chauffeur jou vertrouwt mbt dat betalen, hihi!
    Leuk hoor dat jij in een luxe zwembad ligt in Bangkok; Ella en Willem (sr) zijn ook aan het zwemmen nu...
    Veel plezier daar!!

• 14 November 2007 - 10:02

Lotte:

ha Joris..Ik heb me nu maar meteen ziek gemeld, je bent er nu toch niet ..Grapje!
    Nee ik heb zometeen koopavond en dacht; ik check nog effe mijn mail!! En ja hoor..al mail van jou..super!! Ik heb maandag wel echt veel aan je moeten denken hoor..Hoe zou het met Joris gaan? Zou hij al in Bangkok zijn? Hoe vindt hij het enz..
    Maar zo te lezen doet mijn gelukspoppetje het nog niet zo slecht onder jouw kussen ;-)!! Je bent na 1 dag al lekker de stad aan het verkennen (is op zich al een hele belevenis in Bangkok)
    Ik zou zeggen: Ga zo door..dat komt daar helemaal goed met jou!! lekker genieten!
    Tot de volgende keer!
    X lotte

• 14 November 2007 - 10:35

WybeKevin:

FIJN om je eerste bericht te lezen, KLINKT GOED!!!

HEEL VEEL PLEZIER LIEVE VRIEND

• 14 November 2007 - 10:39

WybeKevin:

Je zit toch niet stiekem op Stratums Eind te mailen........of ergens anders in de buurt.......Katwijk?

Wij willen graag een foto van jou zien met een mooie boeddhistische tempel of monnik erbij!! Of een schone Thaise op je schoot, mag best schunnig zijn!

• 14 November 2007 - 10:45

Koenie:

Haaaa Joris!
    Ben je al in de supperclub geweest? Enne achterop een brommertje is ook vet stoer. Je hebt ook 2 grote markten die leuk zijn met vet veel kraampjes. O ja en fietsen door chinatown is ook leuk.
    Relax and take it easy!

Adios Robbie Relax

• 14 November 2007 - 14:47

Meredith:

Joris,
    Based upon my translation of the above text, it looks like you're having fun! You even went in the Tjuk Tjuk. Brave soul considering the crazy traffic there and the exposed gas tank of that vehicle! If I may give a few ideas as I went there back in 2001 and really enjoyed the open market in Bangkok as well as the ancient capital city of Ayutthaya. Also, if it all possible, I had a Thai massage while I was there (not the kind you may be thinking). Might I suggest getting one as it's a great experience (the Thai massage is rather unique) and really inexpensive. Once again, I actually mean a massage. You can ask at your hotel concierge to guide you towards a reputable one...that is unless you'd prefer the other kind. :) I wish you safe travels and mind, spirit & soul expanding experiences. All the best from us here in Zeist!! Mere (& Bart)

• 14 November 2007 - 15:56

Pa En Ma:

Lieve Joris

Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat.
    We horen(=lezen) wel verder.
    Blijf genieten
    veel liefs.

• 14 November 2007 - 17:13

Benj:

Allemaal patsers bij dat zwembad vond je niet? Zien en gezien worden, alsof dat nodig is in de chill city Bangkok. Maar goed, wel een relaxed hotel!
    Geniet ze, Benj

• 14 November 2007 - 17:31

Bart :

Klinkt bekend,
    in Chang mai, heb je een grote tempel boven op een berg met een trap met 300 treden, dit is voor de thaise mensen een van de heiligste tempels, van daar uit een mooi overzicht over de stad.Vergeet niet naar de tuinen van de konigin te gaan die liggen vlak bij de tempel.en wat ook leuk is de langnekken een bergdorpje wel toeristisch je betaald 500 bath om binnen te komen. niet boeken bij het hotel gewoon een taxi aanspreken en goed afpingelen.Wij betaalde 1000 bath voor een taxi luxe auto met airco in chang mai voor de hele dag. dan kan je zelf de dag samen stellen.
    In chang mai in en rond de avond markt zijn leuke kroegen.Onder het hotel pornping towers zit een leuke disco, goede house muziek

• 14 November 2007 - 18:41

Karin:

Fijn dat je er al bent en leuk om op deze manier iets je reis mee te maken.
    Veel plezier en geniet ervan met volle teugen

• 14 November 2007 - 18:42

Aisla:

jaloersssssss

• 14 November 2007 - 20:26

J:

lieve joor

leuk dat je het leuk hebt!!! hier alles goed. ik hoor je nog wel
    nu geen zin om uitgebreid te schrijven
    xxx

• 14 November 2007 - 20:58

Jan En Wendy:

goh, das weer uns wat anders als alfa en teta...geniet er lekker van!!!

• 15 November 2007 - 18:12

Aura:

Hej Joor!

Super dat je t zo leuk hebt!
    Ben wel wat jaloers op je hoor....
    Geniet ervan!

Liefs Aura

• 16 November 2007 - 17:00

Benjamin:

Het derde kraampje vanaf Khosan Road gezien vanaf de Soi Ramboutri aan de linker zijde naast het eet-tentje met de insecten, dat kraampje verkoopt goedkope zonnebrillen!

Dat jij niet in kan loggen heeft wel iets te maken met het feit dat je ver weg zit, kan gebeuren ab und zu als je op reis bent. Internet is 1 netwerk, maar wel met diverse onderliggende netjes. Boeiuh.

Echt kicke dat je daar bent, rondloopt op plekken waar ik ook was. Misschien ben jij ook verkocht na dit Azie bezoek en zullen we ooit samen daar zijn. Samen ooit op reis... We must be carefull with wishes, and be shure the become truth, or else we might miss m! Oftewel ik wil geen ouwe zak hooi worden die niet heeft gedaan weat ie ooit als jonge man wilde. Wilder, wilt, wild! Ooit zullen we dus samen reizen, our final frontier!

Dream on, meet you in some chemical brothers song! Doe die pakken verkoper buiten voor de deur van het hotel de groeten van me.
    Voorzichtig met de ladyboys, you might kiss m...

love Benj.

• 17 November 2007 - 09:25

Anouk:

Kewl man.
    Hier ligt het ijs al op de daken.
    Veel plezier!