Dus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joris Griendt - WaarBenJij.nu Dus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joris Griendt - WaarBenJij.nu

Dus

Door: Joris !

Blijf op de hoogte en volg Joris

22 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Gisteren ben ik bij de Gouden driehoek geweest, het drielandenpunt van Myanmar, Thailand en Laos. Met een boot door de rivier gescheurd en even in Laos gewinkeld.
Eerder was ik al de genspost met Myanmar overgestoken. Dat was nodig omdat ik 32 dagen hier ben en je bij meer dan 30 dagen een visum nodig hebt. Door de oversteek mag ik een maand langer blijven. Was toch best spannend, die oversteek, formaliteiten, stempels en 500 baht. Niet duur... ;).
Onze gids was grappig; behalve moppen als 'I lost my telephone number, can I have yours?', kon hij een beetje Nederlands; 'geen probleem, jij bent bloedgeil, ik wil jou knuffelen'. Ik heb em 'huppelepup' en 'ik ben gek' geleerd.
Vandaag begint een groot 3daags festival waarbij duizenden verlichte bootjes en lampionnen in de rivier worden gelaten, met veel vuurwerk en misschien ook wel bombarie. Je leest het in de

  • 22 November 2007 - 07:36

    M3nn0:

    Een multinational! En dat voor geen geld. Je boft maar.
    Je hebt je eigen STRP fest dus? Leef je er maar volop uit dan lezen we het in

  • 22 November 2007 - 08:06

    Kos:

    cool, 't komt echt over dat je een mega relaxte vakantie hebt!

  • 22 November 2007 - 08:51

    Anneloes:


    Wat zei jij tegen die grappige Thai ?
    I lost my wallet, can I have yours ?

  • 22 November 2007 - 11:50

    Hugo:

    Hoeveel bombarie precies?

  • 23 November 2007 - 12:07

    Willem:

    Ha die Joris,
    Allereerst gecondoleerd nog met je oom
    Loek. Triest hoor en dan alles op afstand
    mee te moeten maken.

    Gelukkig geniet je van je vakantie, leuk
    om allemaal te horen. Blijf er wat moois
    van maken. Hou je goed.

    Groetjes Willem

    en
    natuurlyk ook van my gecondoleerd
    ik lees alles mee en denk veel aan je
    liefs dorrie


  • 23 November 2007 - 17:31

    Robbie Relax:

    Hey joris,
    Die longtailboten zijn kewl hè, met zo'n mega motor achterop. Veel plezier met het festival, zal zeker tjil zijn. Adios

    Robbie

  • 28 November 2007 - 19:13

    Kevin:

    Klinkt heerlijk, vuile Mongool. Gaat alles goed met de rugzak? Heb je al veel nieuwe dingen gekocht........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Ik ben in Thailand !!!

Recente Reisverslagen:

13 December 2007

Tatoeage

10 December 2007

Valreep

09 December 2007

Koh Tao

04 December 2007

Eiland

29 November 2007

Geen weeshuis
Joris

Ik ben in Thailand !!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 18680

Voorgaande reizen:

12 November 2007 - 14 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: