Ongetiteld - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van Joris Griendt - WaarBenJij.nu Ongetiteld - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van Joris Griendt - WaarBenJij.nu

Ongetiteld

Door: Joris !

Blijf op de hoogte en volg Joris

24 November 2007 | Vaticaanstad, Vatican City

Hoi hoi!

Vandaag is de 3e dag van het Krathong-festival en ik ga er voor de 3e avond heen met mijn nieuwe vakantievrienden Mark, Rene, en Claudia, Sylvana en Karin.
Bij het festival zijn optochten, veel vuurwerk, lampionnen die de lucht in gaan, bootjes (een soort kerststukjes) die je op de rivier kunt laten varen (ik heb er een voor mijn oom laten gaan vanmiddag). Het lijkt een beetje op nieuwjaar bij ons, met het fijne verschil dat je hier gewoon in je hemdje kunt lopen! Plus bij ons kun je geen gefrituurde insecten op straat kopen met nieuwjaar. Ja ik heb sprinkhaan en meelworm geproefd en het smaakte niet naar kip. Gewoon een beetje naar frituur.
Suzanne, een collega van mij van ikea is een jaar in Thailand om in een weeshuis te werken en ik had afgesproken dat ik bij haar langs zou gaan en ik kwam haar gisteren hier tegen!!!! Echt mooi was dat! Ik wist wel dat ze in de stad was, maar toch. Morgen reizen we samen naar het weeshuis en dan blijf ik daar een paar dagen.
Ik hoorde dat het in Nederland al vriest, nie normaal!
Kus Joris!

  • 24 November 2007 - 11:17

    Martijn:

    Ja joor hier is het koud maar wel zonnig vandaag.. STRP-festival was cool! Chemical Brothers mooie videoshow maar het kakte wel wat in halverwege en je had wat minder een 'live-gevoel'. Soulwax/2 MAny Dj's daarentegen waren super. Echt live met drums, gitaar en vervormde stemmen. Mix van house met nummers van Abba etc.
    Twee nachten doorgehaald om vervolgens na 4 uur 's nachts in Eindhoven nergens meer wat te kunnen eten.. We wilden bijna doorrijden naar A'dam, zo;n honger hadden we.. We hebben je vriezer geleegd, 5 kroketten, 1 bord friet en een viandel van een jaar over de datum. DIe laatste ligt hier nog..
    dag joor.. haudoe en bedankt voor je huis!

  • 24 November 2007 - 11:24

    Joris:

    Eindelijk weet ik hoe ik foto's ka plaatsen! Kevin, is dit bewijs geoneg? Mijn andere foto's heb ik op dvd gebrand, die komen later.... Later!

  • 24 November 2007 - 12:16

    Erik, Sander En Mac:

    Hela hola van Erik, Sander en Margreth uit Amsterdam! Dank je wel dat we in je huisje hebben mogen vertoeven. Het was een waar genoegen! We hebben niet heel veel stuk gemaakt en dat van die shoarma was wel echt ff een vieze tegenvaller!
    STRP festival was goed. Mooie installatie-dingetjes gezien en lekker gedanst, tip misschien voor jou voor volgend jaar.
    Volgende keer hoop ik jou ook weer te zien en dan kunnen we samen een borrel drinken en een dansje maken!
    Nogmaals dank en een dikke zoen van de jongens en het meiske uit Amsterdam!! Mazzzzzzzzzzzellllllllllll Enne, viel spass nog daar in Thailand. Maaaaaakk ze gekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! XXX

  • 24 November 2007 - 17:35

    Anneloes:

    Krathong klinkt toch beter dan STRP als je t mij vraagt.
    Ik hoorde dat een muntje 2.20 kost en je 5 muntjes nodig hebt voor n drankje.
    Reken dat maar es om in Baht, kun je n sprinkhanenweeshuis voor beginnen.
    Of een save the worms stichting.
    Een eekhoornblijfvanmijnlijfhuis...
    Lijkt me tof zo'n jaar voor een weeshuis werken zoiets zou ik ook nog wel eens willen doen.
    Leuk dat je een kijkje kan nemen hoe het daar reilt en zeilt.
    We lezen het wel
    Enjoy !

  • 25 November 2007 - 09:51

    Linda:

    vanavond eten Willem en ik bij Kos en Tanja en Margje en Ray vergezellen ons. Kom je ook gezellig even langs?

  • 26 November 2007 - 12:26

    Marieke W:

    haa, fijne verhalen, leuk om te lezen, en super dat je het zo super hebt, zuig op die zon, die maden, die uitzichten! dikke kus vanuit de bieb in amsterdam.

  • 28 November 2007 - 19:05

    Kevin:

    Nee zeker geen bewijs genoeg. Volgens mij ben je gewoon naar STRP geweest en heb je deze foto's zelf gedownload.....

    Maar goed laat ik je maar gewoon vertrouwen zoals altijd.

    Het was trouwens niet echt toeval dat ik je SMSte toen jij bijna aan een thaise begon te knabbelen, ik was bij Bart toen je hem SMSte.......en weet ook dat het uiteindelijk geen schot in de roost is geworden.

    Love U

  • 28 November 2007 - 19:07

    Absoluut:

    Joris, dat je in Vaticaanstad bent.
    Volgende keer Cuba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vaticaanstad, Vatican City

Mijn eerste reis

Ik ben in Thailand !!!

Recente Reisverslagen:

13 December 2007

Tatoeage

10 December 2007

Valreep

09 December 2007

Koh Tao

04 December 2007

Eiland

29 November 2007

Geen weeshuis
Joris

Ik ben in Thailand !!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 18681

Voorgaande reizen:

12 November 2007 - 14 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: