Avontuur ! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joris Griendt - WaarBenJij.nu Avontuur ! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joris Griendt - WaarBenJij.nu

Avontuur !

Door: Joris !

Blijf op de hoogte en volg Joris

08 November 2007 | Nederland, Eindhoven

Maandag ga ik naar Thailand! Ik kom 14 december terug. Ik ga geen vermoeiende lange saaie gelogen reisverhalen aan jullie slijten, maar als ik echt iets leuks meemaak, laat ik het jullie weten. Je krijgt automatisch een mailtje als ik een nieuw berichtje plaats. Wil je dat niet? Laat ff weten!

Tot snel!

x Joris

  • 08 November 2007 - 07:53

    Kos:

    HAAAA ik wil da zeker wel ja op de hoogte gehouden worden ... ook de onbelangrijke dingen !!

    en hoop je dit weekend nog wel effe te chekken... msschn bij ons thuis ??


  • 08 November 2007 - 08:01

    Elke:

    Ik wil ook op de hoogte gehouden worden (uiteraard) ;-)
    Ik zie je niet meer van tevoren, dus: veel plezier, cocktails, vrouwen, strand, en eventueel wat cultuur :-)

    (en Kos: ik kwam er deze week achter dat ik samenwerk met de vriendin van 'n vriend van jou van vroeger: Remco (maar ik weet z'n achternaam niet). Jullie hebben samen op de middelbare school gezeten als ik 't goed heb, en hij is daarna psychologie gaan studeren in Nijmegen. Hij kent Joris ook trouwens.)

  • 08 November 2007 - 08:46

    Kevin:

    Natuurlijk wil ik op de hoogte bljven van wat je ook maar wilt typen. En foto's van je nieuwe camera (past dat kabeltje nog in je tas :-) ) zie ik natuurlijk ook graag!!!!

    Liefs en Mylove to Joorlove

  • 08 November 2007 - 22:09

    Joris:

    Remco Havermans ja, die kennen wij wel! ;)
    Doe em maar de groeten!

  • 09 November 2007 - 11:52

    M3nn0:

    Life is one big road with lots of signs.

    Fijne reis!!

  • 09 November 2007 - 11:53

    Anouk:

    Tot zondag, dan zien we je nog ff (Kos en ik)

  • 09 November 2007 - 20:04

    Joris:

    test

  • 10 November 2007 - 16:25

    Linda A:

    Gaaf man!
    ik wist niet dat je ging...
    Thaise mensen van het roken afhelpen?
    Succes en veel plezier!
    Linda

    p.s. natuurlijk moet je ons op de hoogte houden

  • 10 November 2007 - 22:36

    Pa En Ma:

    lieve Joris
    Toch gek dat ons vorig mailtje niet is aangekomen.
    Een nieuwe poging.
    Maar de inhoud blijft het zelfde.
    Ra ra wat zou dat zijn ?!
    Veel liefs van "pa en ma"

  • 11 November 2007 - 12:17

    Karin:

    Joris,
    Een hele goede reis. Spannend!
    Liefs, Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Ik ben in Thailand !!!

Recente Reisverslagen:

13 December 2007

Tatoeage

10 December 2007

Valreep

09 December 2007

Koh Tao

04 December 2007

Eiland

29 November 2007

Geen weeshuis
Joris

Ik ben in Thailand !!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 18684

Voorgaande reizen:

12 November 2007 - 14 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: